FAQ
3. marts 2021 2024-09-23 12:10FAQ
Find svar på de mest almindelige spørgsmål om vores produkter og mere herunder.
Generelle spørgsmål
Jeg har ikke modtaget min ordre endnu?
Vi sender din pakke indenfor 1-2 hverdage. Du modtager en notifikation på SMS når pakken er afsendt.
Er pakken ikke kommet frem og er der gået længere tid? Kontakt kundeservice på kundeservice@medikal.dk.
Er produktet på lager?
På vores webshop viser vi kun produkter der er på lager. Står et produkt som udsolgt og ønsker du at vide hvornår det er på lager igen, så kontakt kundeservice på kundeservice@medikal.dk
Hvordan returner jeg en ordre?
Det er helt enkelt at returnere.
Du sender os blot en mail på kundeservice@medikal.dk og oplyser at du ønsker at returnere ordren.
Derefter returnerer du ordren til følgende adresse:
Medikal
Att: Retur
Blegdamsvej 104 a 1. sal
2100 København Ø.
Bemærk at du ikke kan returnere produkter hvor pakningen har været åben.
Hvordan pakkes produkterne?
Vi behandler alle ordrer med diskretion og alle produkter bliver sendt i neutral emballage.
Om COVID-19 test
Hvad er en antigen selvtest?
En antigen selvtest/hjemmetest kan fortælle dig, hvorvidt du lige nu er smittet med SARS-CoV-2 / Covid-19.
Testen er hurtig og giver svar inden for 15 minutter.
Vi tilbyder antigen selvtest/hjemmetest til prøveudførelse med både næsepodning (nasal) og spyt (oral/sputum).
Er jeres test nemme at bruge?
Ja. Testene er meget nemme at bruge. Der følger en komplet vejledning med alle test.
Hos Medikal kan du altid få hjælp af vores erfarne personale hvis du har spørgsmål til hvordan testen skal tages.
Du kan enten ringe på 71 92 96 00 eller sende en e-mail til kundeservice@medikal.dk.
Er testen sikker?
Ja – alle vores test er CE-godkendt, hvilket bla. betyder at de har gennemgået flere kliniske forsøg for at bevise deres sikkerhed.
Har du stadig spørgsmål eller brug for hjælp?
Du er altid velkommen til at kontakte kundeservice på følgende mail:
kundeservice@medikal.dk
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 24 timer.